Pagina's

MBFashionweekAmsterdam

HI!

Last friday, I was lucky enough to go to the Mercedes-Benz FashionWeek in Amsterdam with my younger sister. IT WAS AWESOME! The ambiance was sooo overwhelming! I also met  Mireille. A really nice, funny and good blogger! It was so nice!
For Dutch translation -->
Not my best photo ever, but I still like it
Afgelopen vrijdag had ik het geluk om naar de Mercedes-Benz FashionWeek in Amsterdam te mogen gaan met mijn zusje (dankzij haar)!! HET WAS ECHT SUUPER! De sfeer was zooo overweldigend! Ook heb ik Mireille ontmoet. Een super aardige, grappige en goede blogger! Het was zoo gezellig!

Last fridaynight (Januari 23 2015), I went to the Mercedes-Benz FashionWeek in Amsterdam. How was I invited? Well, my sister Indy stood last week at the Forever21 in Amsterdam. She was waiting for Puck and me, because we were still in the shop. Then, a women and a man came to Indy and she offered Indy a drink (LittleMiracles, which is really delicious!!) and she gave her two tickets for the MBFashionweek!!! A real 'Little Miracle'. Indy decided to take me to the happening and that's how I got invited.

Afgelopen vrijdagavond (23 januari 2015) ben ik naar de Mercedes-Benz FashionWeek in Amsterdam geweest! Hoe ik daar terecht ben gekomen? Nou, mijn zusje Indy stond vorige week bij de Forever21 in Amsterdam te wachten op Puck en mij. (Wij waren natuurlijk nog aan het shoppen) Toen kwam er een mevrouw en een man met een suuper goede camera naar haar toe gelopen en ze bood Indy een drankje aan (LittleMiracles, dat trouwens echt suuuper lekker is!!) en gaf ze haar twee tickets voor de MBFashionweek!!! Echt een 'Little Miracle'. Indy had besloten om mij mee te nemen en zo was ik opeens uitgenodigd.

Little Miracles

As soon as Indy and I got in Amsterdam, we went shopping and we waited. After, the time was finally there! When we arrived at the location (The Transformaterhuis) we were already overwhelmed. 

Nadat Indy en ik een reis met de trein achter de rug hadden, gingen we nog even shoppen en daarna was het dan eindelijk zo ver! Toen we op de locatie aankwamen (Het Transformatorhuis) waren we al overweldigd:


At the entry, our tickets were checked and we walked along. There were so many stylish people. There you are, as a 14-year-old and a 16-year-old. After exploration, we met Mireille. We took a couple of photos and then the doors to the show opened.
It was short, but it was worth it! The location was exactly what I expected. It was a building with 'urban' effects. The show was INKNI's. We were at a really good spot (where the models stopped for the press) and we could see the models very well:

Bij binnekomst werden onze kaartjes gecheckt en zo zijn we doorgelopen. Er waren allemaal super 'fashionista' mensen. Daar sta je dan, als 14-jarige en 16-jarige. Na wat rond gelopen te hebben ontmoetten we Mireille. We namen een paar foto's en toen gingen de deuren open voor de show. 
Het was een korte show, maar zeker de moeite waard! De locatie was echt precies wat ik me had voorgesteld. In een soort van verlaten gebouw met van die 'urban' effecten.
De show was van INKNI. We zaten op een goede plek (daar waar de modellen stoppen voor pers en daarna weer doorlopen) en konden de modellen goed zien:

A little hazy, because I was moving

After the show, we talked and we even have some photo's with Fred van Leer (!!) and Nicky Opheij (!!)! We've also seen more BN'ers. Later that night, we have let our nails painted by 'Essie'. After, we've gone home by train.
The night was so incredible! Everything was right, the ambiance, the people, the location etc.
A succesful evening!
What do you think?

Na de show hebben we nog gezellig gepraat en we zijn zelfs met Fred van Leer (!!) en Nicky Opheij (!!) op de foto geweest! Ook hebben we nog meer bekende Nederlanders gezien. Later die avond hebben we onze nagels laten lakken door 'Essie'. Daarna werd het laat en moesten we naar huis (trein halen).
Deze avond was zo fantastisch! Alles klopte, de sfeer, de mensen, de locatie en ga zo maar verder.
Een zeeeeeer geslaagde avond dus!
Wat vinden jullie?

Groetjess Anouk

Indy&me

1 opmerking:

  1. Leuk die foto met mij! Vond het erg gezellig en ik volg jullie nu via Bloglovin'
    Succes met jullie blog

    xxx Mireille

    BeantwoordenVerwijderen